Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BENDIX do Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) FAG
Łożysko koła A.B.S. Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) A.B.S.
Łożysko koła AL-KO Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) AL-KO
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) CIFAM
Łożysko koła DR!VE+ Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) DR!VE+
Łożysko koła GOETZE Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) GOETZE
Łożysko koła IPD Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) IPD
Łożysko koła JP GROUP Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) JP GROUP
Łożysko koła KAWE Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) KAWE
Łożysko koła LUCAS Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) LUCAS
Łożysko koła MAGNETI MARELLI Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) MAGNETI MARELLI
Łożysko koła MAPCO Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) MAPCO
Łożysko koła METELLI Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) METELLI
Łożysko koła MOOG Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) MOOG
Łożysko koła NSK Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) OPTIMAL
Łożysko koła PAYEN Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) PAYEN
Łożysko koła QUINTON HAZELL Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) RUVILLE
Łożysko koła SIDAT Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) SIDAT
Łożysko koła SKF Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) SKF
Łożysko koła TRISCAN Porsche 911 3.3 SC Turbo coupe 301KM, 221kW, benzyna (1977.09 - 1987.06) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BENDIX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
050489B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
050489B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  16,8
Szerokość [mm]:  16,6
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  19,1
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,1
Średnica zewnętrzna [mm]:  45,2
Szerokość 2 [mm]:  15,5
Szerokość 2 [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BENDIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
051887B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BENDIX
Kod:
051887B
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  18
Średnica wewnętrzna [mm]:  46
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Szerokość 1 [mm]:  21,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  82
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze