Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła GSP do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) OPTIMAL
Łożysko koła A.B.S. Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BORG & BECK
Łożysko koła FAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) FAG
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła GSP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) GSP
Łożysko koła HART Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) HART
Łożysko koła IPD Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) IPD
Łożysko koła JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) JP GROUP
Łożysko koła MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) MOOG
Łożysko koła NSK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) NSK
Łożysko koła QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) RUVILLE
Łożysko koła SNR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
GK0X91
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
GK0X91
Szerokość 1 [mm]:  37
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Wersja:  Two
Wysokość 1 [mm]:  37
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze