Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NPS do Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła A.B.S. Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ASHIKA Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BTA Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) BTA
Łożysko koła ESEN SKV Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła GSP Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) HART
Łożysko koła JAPANPARTS Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) JAPKO
Łożysko koła JPN Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) JPN
Łożysko koła MOOG Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) NK
Łożysko koła NPS Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) NPS
Łożysko koła NTY Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła RUVILLE Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 SUV 115KM, 85kW, olej napędowy (2015.04 - obecnie) RUVILLE
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
S470G09
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S470G09
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Specyfikacja:  MOYEUX
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
S471G02
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S471G02
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Specyfikacja:  2WD
Specyfikacja:  MOYEUX
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze