Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła NK do Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SKF
Łożysko koła A.B.S. Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła BORG & BECK Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BTA
Łożysko koła COMLINE Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła FAG Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAG
Łożysko koła GSP Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GSP
Łożysko koła MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) D4 Kombi 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
764824
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
764824
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Ciężar netto [kg]:  3,48
Rozstaw srub mocujących:  108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wymiar gwintu:  M14X1,5
Felga - ilosć śrub:  5
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze