Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła BTA Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) BTA
Łożysko koła FAG Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) FAG
Łożysko koła GSP Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) GSP
Łożysko koła LUCAS Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MEYLE Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MOOG Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) MOOG
Łożysko koła OPTIMAL Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła SKF Volvo V60 II (225, 227) T6 Plug-in Hybrid AWD Kombi 340KM, 250kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.03 - obecnie) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VV-WB-12930
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
VV-WB-12930
Wysokość 1 [mm]:  83,7
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  117
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  63,5
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Szerokość opakowania [cm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  9,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze