Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) FAG
Łożysko koła MAXGEAR Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) MAXGEAR
Łożysko koła COMLINE Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) COMLINE
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła METZGER Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) METZGER
Łożysko koła MOOG Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) MOOG
Łożysko koła NTY Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) OPTIMAL
Łożysko koła TRISCAN Vw CORRADO (53I) 2.8 VR6 coupe 174KM, 128kW, benzyna (1991.09 - 1995.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AU-WB-11000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
AU-WB-11000
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,26
Wysokość 1 [mm]:  13843
Wysokość 2 [mm]:  14,224
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,878
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,292
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,462
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Długożć opakowania [cm]:  10,3
Szerokość opakowania [cm]:  9,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VO-WB-11020
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
VO-WB-11020
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,43
Wysokość 1 [mm]:  37
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Długożć opakowania [cm]:  10,3
Szerokość opakowania [cm]:  9,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 173,00 zł
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Łożysko koła

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze