Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BENDIX Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) BENDIX
Piasta koła BIRTH Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) BIRTH
Piasta koła BTA Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) BTA
Piasta koła COMLINE Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) COMLINE
Piasta koła FAG Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) FAG
Piasta koła GSP Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) GSP
Piasta koła HART Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) HART
Piasta koła IJS GROUP Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) IPARTS
Piasta koła IPD Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) IPD
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) MOOG
Piasta koła NK Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) NK
Piasta koła NTY Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) NTY
Piasta koła OPTIMAL Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) RUVILLE
Piasta koła SBS Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) SBS
Piasta koła TRICLO Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) TRICLO
Piasta koła VAICO Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) VAICO
Piasta koła VEMA Fiat UNO (146_) 1.6 liftback 88KM, 65kW, benzyna (1989.12 - 1993.04) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
901 044
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
901 044
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Szerokość [mm]:  37
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze