Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BORG & BECK Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) COMLINE
Piasta koła DAYCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DAYCO
Piasta koła DYS Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) DYS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła HART Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) HART
Piasta koła KAMOKA Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) KAMOKA
Piasta koła MAPCO Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) MOOG
Piasta koła NTY Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) OPTIMAL
Piasta koła SNR Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SNR
Piasta koła SWAG Fiat UNO (146_) 45 0.9 liftback 46KM, 34kW, benzyna (1984.02 - 1988.12) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SE-WB-11528
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
SE-WB-11528
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,44
Wysokość 1 [mm]:  37
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  60,03
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,1
Wysokość opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SE-WB-11579
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
SE-WB-11579
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,5
Wysokość 1 [mm]:  62,2
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  117
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  15
Wysokość opakowania [cm]:  11,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 296,00 zł
151,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze