Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła COMLINE do Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09)

Piasta koła A.B.S. Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) BORG & BECK
Piasta koła BTA Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) BTA
Piasta koła COMLINE Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) COMLINE
Piasta koła GSP Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) GSP
Piasta koła HART Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) HART
Piasta koła JP GROUP Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) JP GROUP
Piasta koła KAWE Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) KAWE
Piasta koła MAPCO Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) MAPCO
Piasta koła MOOG Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) MOOG
Piasta koła NK Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) NK
Piasta koła NSK Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) NSK
Piasta koła OPTIMAL Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła SNR Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) SNR
Piasta koła TRISCAN Ford FIESTA II (FBD) 1.3 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1983.09 - 1989.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CBK163
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CBK163
Szerokość 1 [mm]:  14,6
Szerokość 2 [mm]:  14,7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,9
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,25
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  26,9
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze