Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NK do Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła ASHIKA Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) BTA
Piasta koła FAG Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) FAG
Piasta koła FEBEST Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) FEBEST
Piasta koła HART Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) HART
Piasta koła IPARTS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) IPARTS
Piasta koła IPD Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) JAPKO
Piasta koła KAWE Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) KAWE
Piasta koła LUCAS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) LUCAS
Piasta koła MOOG Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) NIPPARTS
Piasta koła NK Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) NK
Piasta koła NPS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) NPS
Piasta koła OPTIMAL Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) RUVILLE
Piasta koła SBS Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) SBS
Piasta koła TRISCAN Mazda 323 I Station Wagon (FA) 1.5 (FA45V) Kombi 70KM, 52kW, benzyna (1982.04 - 1986.05) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
763201
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
763201
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  16
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Ciężar netto [kg]:  0,32
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze