Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ASHIKA do Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła ASHIKA Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) ASHIKA
Piasta koła BLUE PRINT Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) BLUE PRINT
Piasta koła DOKUJI Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) DOKUJI
Piasta koła GSP Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) GSP
Piasta koła HART Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) IPARTS
Piasta koła JAPANPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) JAPKO
Piasta koła KAVO PARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) KAVO PARTS
Piasta koła MAPCO Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) NIPPARTS
Piasta koła NPS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) NPS
Piasta koła OPTIMAL Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) OPTIMAL
Piasta koła SERVICE PARTS Mazda 323 III (BF) 1.6 GLX sedan 73KM, 54kW, benzyna (1986.06 - 1987.03) SERVICE PARTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ASHIKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-10303
dostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-10303
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  63
Wysokość [mm]:  17
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  63
Wysokość 1 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 142,00 zł
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ASHIKA
4.0 (1 ocen)
Kod produktu:
44-23006L
niedostępny
4.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
44-23006L
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  29
Średnica zewnętrzna [mm]:  50
Wysokość [mm]:  15
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  19
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  45
Wysokość 1 [mm]:  16,6
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze