Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła ACKOJA Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) BLUE PRINT
Piasta koła DOKUJI Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) DOKUJI
Piasta koła FEBEST Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) FEBEST
Piasta koła HART Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPARTS Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) IPARTS
Piasta koła KAVO PARTS Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) KAVO PARTS
Piasta koła MOOG Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) NIPPARTS
Piasta koła OPTIMAL Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) OPTIMAL
Piasta koła SNR Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.3 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1987.04 - 1989.05) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD-WB-11887
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
MD-WB-11887
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,18
Wysokość 1 [mm]:  15,494
Wysokość 2 [mm]:  14,224
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  45,237
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,292
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  19,05
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Długożć opakowania [cm]:  11
Szerokość opakowania [cm]:  10,4
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 132,00 zł
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD-WB-11862
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
MD-WB-11862
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,43
Wysokość 1 [mm]:  17
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  63
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
Długożć opakowania [cm]:  10,3
Szerokość opakowania [cm]:  9,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MD-WB-11889
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
MD-WB-11889
Ciężar [kg]:  0,15
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze