Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła A.B.S. do Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła MEYLE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) MEYLE
Piasta koła GSP Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) GSP
Piasta koła A.B.S. Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) BLUE PRINT
Piasta koła DAYCO Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) DAYCO
Piasta koła DOKUJI Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) DOKUJI
Piasta koła HART Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) HART
Piasta koła KAVO PARTS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) KAWE
Piasta koła METZGER Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) METZGER
Piasta koła MOOG Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) MOOG
Piasta koła NK Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) NK
Piasta koła NPS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) NPS
Piasta koła OPTIMAL Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) OPTIMAL
Piasta koła TRISCAN Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201374
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201374
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  28
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  124
Szerokość 1 [mm]:  63
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Ciężar [kg]:  3,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 677,00 zł
366,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201517
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201517
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  28
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  124
Wysokość 1 [mm]:  100
Felga - ilosć śrub:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Ciężar [kg]:  3,98
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 893,00 zł
496,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze