Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NK do Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła MEYLE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) MEYLE
Piasta koła GSP Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) GSP
Piasta koła A.B.S. Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) BLUE PRINT
Piasta koła DAYCO Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) DAYCO
Piasta koła DOKUJI Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) DOKUJI
Piasta koła HART Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) HART
Piasta koła KAVO PARTS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) KAWE
Piasta koła METZGER Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) METZGER
Piasta koła MOOG Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) MOOG
Piasta koła NK Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) NK
Piasta koła NPS Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) NPS
Piasta koła OPTIMAL Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) OPTIMAL
Piasta koła TRISCAN Subaru OUTBACK (BR) 2.5 i AWD Kombi 175KM, 129kW, benzyna (2012.01 - 2014.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
764408
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
764408
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Ciężar netto [kg]:  3,85
Rozstaw srub mocujących:  100
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  124
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
754407
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
754407
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Felga - ilosć śrub:  5
Ciężar netto [kg]:  2,8
Rozstaw srub mocujących:  100
Średnica wewnętrzna [mm]:  26,42
Średnica zewnętrzna [mm]:  124
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze