Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju JAPANPARTS do Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa oleju ABAKUS Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) ABAKUS
Pompa oleju ASHIKA Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) ASHIKA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju JAPANPARTS Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) JAPKO
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju NE Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) NE
Pompa oleju NTY Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) NTY
Pompa oleju SWAG Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) SWAG
Pompa oleju TOPRAN Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) TOPRAN
Pompa oleju VEMA Peugeot 307 CC (3B) 2.0 16V kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (2003.10 - 2005.06) VEMA
Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP-PE11
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
OP-PE11
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 783,00 zł
435,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze