Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S40 I (644) 2.0 T sedan 165KM, 121kW, benzyna (2000.07 - 2001.06) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze