Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR do Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MAGNETI MARELLI
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy ABE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy AUTOMEGA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) AUTOMEGA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BORSEHUNG Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BORSEHUNG
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EPS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ERT
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FACET Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy FTE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy KW Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW, benzyna (2011.11 - 2015.07) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45019400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45019400
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  67
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ciężar [kg]:  0,01
Długożć opakowania [cm]:  3,5
Szerokość opakowania [cm]:  3,5
Wysokość opakowania [cm]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 339,00 zł
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TEXTAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45019300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45019300
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  67
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ciężar [kg]:  0,01
Długożć opakowania [cm]:  3,5
Szerokość opakowania [cm]:  3,5
Wysokość opakowania [cm]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 403,00 zł
212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze