Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy NK do Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy HART Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HART
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy ATE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOMEGA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) AUTOMEGA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BORSEHUNG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BORSEHUNG
Regulacja dynamiki jazdy BUGIAD Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) BUGIAD
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy DT SPARE PARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) DT SPARE PARTS
Regulacja dynamiki jazdy EPS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FACET Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KW Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI quattro coupe 184KM, 135kW, olej napędowy (2017.01 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
294736
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
294736
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  294737
Ciężar netto [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
294718
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
294718
Jednostka:
szt
Ciężar netto [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 282,00 zł
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
294721
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
294721
Jednostka:
szt
Ciężar netto [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 282,00 zł
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
294737
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
294737
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  294736
Ciężar netto [kg]:  0,01
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 310,00 zł
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze