Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy SNR do Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOMEGA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) AUTOMEGA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BIRTH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BIRTH
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FAE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FEBEST Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FEBEST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy FTE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FTE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ASB159.19
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
ASB159.19
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Długość kabli:  1690
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 229,00 zł
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SNR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ASB159.09
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
ASB159.09
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Długość kabli:  1280
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 255,00 zł
130,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze