Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ATE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy AUTOMEGA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) AUTOMEGA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy DT SPARE PARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) DT SPARE PARTS
Regulacja dynamiki jazdy EPS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FACET Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FTE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FTE
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOMEX BRAKES Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TOMEX BRAKES
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 S SUV 400KM, 294kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEXTAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45015300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
45015300
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  57
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Ciężar [kg]:  0,012
Długożć opakowania [cm]:  3,5
Szerokość opakowania [cm]:  3,5
Wysokość opakowania [cm]:  7,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 393,00 zł
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze