Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA do Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) ABE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FAE Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAVO PARTS Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) KAVO PARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NPS Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) NPS
Regulacja dynamiki jazdy NTY Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416, RR 416, ZC31S) liftback 125KM, 92kW, benzyna (2006.05 - obecnie) VEMO
Producent:AUTOFREN SEINSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DS0195
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
DS0195
Jednostka:
szt
Długość kabli:  735
Ilość biegunów:  2
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOFREN SEINSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DS0196
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
DS0196
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Rodzaj czujnika:  Pasywny czujnik
Długość kabli:  755
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze