Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) BOSCH
Silnik FAST Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FAST
Silnik FA1 Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FA1
Silnik KNECHT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) KNECHT
Silnik SWAG Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SWAG
Silnik MAHLE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAHLE
Silnik VAICO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VAICO
Silnik AJUSA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) AJUSA
Silnik ERA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ERA
Silnik ESEN SKV Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) ESEN SKV
Silnik HART Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) HART
Silnik IPARTS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) IPARTS
Silnik BLUE PRINT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) BLUE PRINT
Silnik CHAMPION Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik DYS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) DYS
Silnik EUROREPAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) EUROREPAR
Silnik FILTRON Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) FILTRON
Silnik GATES Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GATES
Silnik GLYCO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GLYCO
Silnik GOETZE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GOETZE
Silnik GSP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) GSP
Silnik JP GROUP Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) JP GROUP
Silnik KOLBENSCHMIDT Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MANN-FILTER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MAXGEAR
Silnik METZGER Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) METZGER
Silnik MOTORAD Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) MOTORAD
Silnik NPS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NPS
Silnik NTY Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) NTY
Silnik OEM Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OEM
Silnik OPTIMAL Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) OPTIMAL
Silnik PAYEN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) PZL FILTERS
Silnik SKF Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) SKF
Silnik TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VEMA
Silnik VEMO Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) VEMO
Silnik WIX FILTERS Fiat UNO (146_) 1.0 (146E) liftback 56KM, 41kW, benzyna (1993.05 - 2000.08) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 236
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 236
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96,0
Ciężar netto [g]:  397,0
Średnica [mm]:  93,3
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 157
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 157
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  53
Średnica zewnętrzna [mm]:  205,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  155
Średnica 4 [mm]:  171,0
Średnica 3 [mm]:  155,0
Ciężar netto [g]:  138,0
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Wysokość opakowania [cm]:  21,50
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 23
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 23
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  96
Średnica [mm]:  93,2
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  72,0
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  449,0
Długożć opakowania [cm]:  9,6
Szerokość opakowania [cm]:  9,60
Wysokość opakowania [cm]:  9,65
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 625
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 625
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  243
Długość całkowita [mm]:  243,0
Szerokość [mm]:  178
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Szerokość [mm]:  178,0
Ciężar netto [g]:  180,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze