Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik EUROREPAR Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) EUROREPAR
Silnik CONTINENTAL CTAM Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CONTINENTAL CTAM
Silnik AMC FILTER Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) AMC FILTER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) CASTROL
Silnik DELPHI Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) DELPHI
Silnik ERA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) ERA
Silnik EUROL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) EUROL
Silnik FEBEST Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) FEBEST
Silnik FILTRON Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) FILTRON
Silnik HART Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) HART
Silnik HELLA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) HELLA
Silnik KAVO PARTS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) KAVO PARTS
Silnik LIQUI MOLY Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) MOTUL
Silnik NPS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) NPS
Silnik RAVENOL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) SOFIMA
Silnik UFI Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) UFI
Silnik VAICO Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) VAICO
Silnik VALVOLINE Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Kia K3600 3.6 D Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.03 - 2003.10) WIX FILTERS

90 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0501CA5439C4468179
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
0501CA5439C4468179
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4, TES 389
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339Typ L1,V1,Z1
Dopuszczenie przez producenta:  MB 236.9
Dopuszczenie przez producenta:  Voith H55.6335xx
Dopuszczenie przez producenta:  Volvo TransOil 97341
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 04D, 14A
Dopuszczenie przez producenta:  meets MERCON
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E100060
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E100060
Specyfikacja wg API:  CD
Specyfikacja wg API:  SF
Specyfikacja:  MIL-L-2104D
Specyfikacja:  MIL-L-46152C
Klasa lepkości wg SAE:  10W-30
Do 100 dni na zwrot
RAVENOL
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1123626
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1123626
Olej:  Olej mineralny
Klasa lepkości SAE:  SAE 20W-20
Do 100 dni na zwrot
RAVENOL
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1122105
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RAVENOL
Kod:
1122105
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja:  ACEA A3/B4
Klasa lepkości SAE:  SAE 10W-40
Specyfikacja:  API: SL
Specyfikacja:  ACEA E4-99
Specyfikacja:  API: CI-4
Specyfikacja:  ACEA E7-08
Przewyższa specyfikację:  CES 20072
Przewyższa specyfikację:  CES 20071
Przewyższa specyfikację:  CES 20076
Specyfikacja:  Mack EOM-Plus
Specyfikacja:  Mack EO-N
Specyfikacja:  MB-Freigabe 228.3
Specyfikacja:  MB-Freigabe 229.1
Specyfikacja:  MTU Typ 2
Specyfikacja:  Renault VI RLD-2
Specyfikacja:  TEDOM 2583 61-0-0258
Specyfikacja:  VOLVO VDS-3
Specyfikacja:  YaMZ
Specyfikacja:  Allison C4
Specyfikacja:  Caterpillar TO-2
Specyfikacja:  Cummins CES 20071
Specyfikacja:  Cummins CES 20072
Specyfikacja:  Cummins CES 20076
Specyfikacja:  DAF
Specyfikacja:  Global DHD-1
Specyfikacja:  IVECO
Specyfikacja:  MAN M 3275-1
Specyfikacja:  Scania LDF
Specyfikacja:  Voith Retarder B
Specyfikacja:  VW 500 00
Specyfikacja:  VW 505 00
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000236
Dopuszczenie przez producenta:  Ford ESW-M2C 33-F
Dopuszczenie przez producenta:  Ford ESW-M2C 33-G
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97330
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000281
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000281
Klasa lepkości wg SAE:  20W-50
Specyfikacja wg API:  SL
Zalecenie producenta oleju:  ACEA A3
Zalecenie producenta oleju:  ACEA B4
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000244
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000244
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron TASA A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ L1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ V1
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339 Typ Z1
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 236.1
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 03D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 04D
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 14A
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE-ML 17C
Dopuszczenie przez producenta:  ZF ZF004926
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  Ford ESP-M2C 166-H
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.6
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14B
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000272
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000272
Klasa lepkości wg SAE:  20W-20
Specyfikacja wg ACEA:  E2
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  CF-4
Specyfikacja wg API:  SJ
Zalecenie producenta oleju:  MAN 270 | MB 228.0
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000300
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000300
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Specyfikacja wg ACEA:  E3
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  CG-4
Dopuszczenie przez producenta:  ACEA B3
Zalecenie producenta oleju:  MAN 271
Zalecenie producenta oleju:  MB 228.1
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.1
Zalecenie producenta oleju:  Volvo VDS
Do 100 dni na zwrot
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P003376
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P003376
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III G
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ L1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ V1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ Z1
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.1
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze