Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS

306 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
WS3086
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
WS3086
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  9 mm
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
181020
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
181020
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01348R
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01348R
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AS0033
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
AS0033
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  15 mm
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
32941
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32941
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja wg API:  SN/CF
Specyfikacja:  GM Dexos 2
Specyfikacja:  BMW Longlife-04
Specyfikacja:  MB 229.52
Specyfikacja:  VW 502 00
Specyfikacja:  VW 505 00
Specyfikacja:  VW 505 01
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,948
Specyfikacja:  MB 229.51
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DENCKERMANN
4.0 (7 ocen)
Kod produktu:
A211037
dostępny
4.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
A211037
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R6968/SCR
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R6968/SCR
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Technika połączeń:  I
Średnica zaworu [mm]:  28,45
Długość 1 [mm]:  106,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 86,00 zł
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

DR.MOTOR AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01348
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Kod:
DRM01348
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Materiał miski olejowej:  Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.11.0343
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.11.0343
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F122401
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F122401
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  189
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
INA
4.6 (18 ocen)
Kod produktu:
420 0182 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (18 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
420 0182 10
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wysokość [mm]:  33,40
Średnica [mm]:  12,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURRO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PUR-PO3040
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURRO
Kod:
PUR-PO3040
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  54
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ELRING
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
993.560
dostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
993.560
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KOLBENSCHMIDT
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50006433
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50006433
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Grubość [mm]:  33,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  12
Długość [mm]:  34,5
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
928.450
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
928.450
Jednostka:
szt
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Materiał miski olejowej:  Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
-34%
26,99 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R6969/BMCR
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R6969/BMCR
Jednostka:
szt
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica zaworu [mm]:  24,60
Długość [mm]:  106,38
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Technika połączeń:  I
Materiał:  Bimetal
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
32945
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
32945
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  API SN/CF
Specyfikacja:  VW 504 00/507 00
Specyfikacja:  MB 229.51
Specyfikacja:  BMW Longlife-04
Specyfikacja:  VW 504 00
Specyfikacja:  VW 507 00
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,961
Dla numeru OE:  SAE 5W-30 LLP
Specyfikacja:  ACEA C3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HENGST FILTER
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
E866H D367
dostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
E866H D367
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  15
Wysokość [mm]:  190
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.10.0366
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.10.0366
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  410,0
Szerokość [mm]:  200
Wysokość [mm]:  42,0
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
940.660
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
940.660
Jednostka:
szt
Materiał:  HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk)
Lokalizacja w aucie:  Po stronie silnika
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze