Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VAICO

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-1362
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-1362
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Silnik
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar [kg]:  0,029
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0082
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0082
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Rodzaj połączenia:  Butelka
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Wysokość [mm]:  225
Długość [mm]:  65
Szerokość [mm]:  110,0
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Ciężar [kg]:  0,92
Specyfikacja:  Mercedes Benz 229,51
Specyfikacja:  Opel GM Dexos 2TM
Szerokość [mm]:  110
Specyfikacja:  ACEA C3/ A3/ B4
Specyfikacja:  AUDI-VW 502,00
Specyfikacja:  MB 000 989 97 01
Ciężar [kg]:  1,17
Szerokość opakowania [cm]:  23,5
Wysokość opakowania [cm]:  24
Głębokość opakowania [cm]:  41
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V31-0009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V31-0009
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Ciężar [kg]:  0,103
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-3673
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-3673
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V30-1749
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-1749
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  410
Szerokość [mm]:  200
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V30-3939
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V30-3939
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  22
Materiał:  Metal
Średnica zewnętrzna [mm]:  70
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0083
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0083
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  5
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Długość [mm]:  300
Szerokość [mm]:  115,0
Ciężar [kg]:  4,48
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Wysokość [mm]:  230
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja:  AUDI-VW 505,00
Specyfikacja:  AUDI-VW 505,01
Specyfikacja:  FIAT 9,55535-S2
Specyfikacja:  Mercedes Benz 229,5
Specyfikacja:  Opel GM Dexos 2TM
Szerokość opakowania [cm]:  23,5
Wysokość opakowania [cm]:  30,5
Do 100 dni na zwrot
332,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0185
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0185
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  60
Jednostka ilości:  Litr
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Rodzaj połączenia:  Beczka
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Szerokość [mm]:  380,0
Długość [mm]:  380
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  CF
Wysokość [mm]:  605
Ciężar [kg]:  55,42
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja:  Opel GM Dexos 2TM
Specyfikacja:  Mercedes Benz 229,51
Szerokość opakowania [cm]:  38
Wysokość opakowania [cm]:  60,5
Głębokość opakowania [cm]:  38
Do 100 dni na zwrot
1351,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0100
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0100
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  194,21
Rodzaj połączenia:  Beczka
Jednostka ilości:  Litr
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  208
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Szerokość [mm]:  580,0
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Wysokość [mm]:  880
Specyfikacja wg API:  CF
Długość [mm]:  580
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja:  Mercedes Benz 229,51
Specyfikacja:  Opel GM Dexos 2TM
Szerokość opakowania [cm]:  58
Wysokość opakowania [cm]:  88
Głębokość opakowania [cm]:  58
Do 100 dni na zwrot
5444,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V60-0099
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0099
Jednostka:
szt
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  1
Pojemność [litr]:  1000
Jednostka ilości:  Litr
Ciężar [kg]:  871
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Szerokość [mm]:  1000,0
Wysokość [mm]:  1117
Rodzaj połączenia:  Zbiornik
Specyfikacja wg API:  CF
Długość [mm]:  1200
Specyfikacja wg ACEA:  C3
Specyfikacja wg API:  SN
Ciężar [kg]:  953,7
Specyfikacja:  Mercedes Benz 229,51
Specyfikacja:  FIAT 9,55535-S2
Do 100 dni na zwrot
19868,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze