Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) INA
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGIAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) BUGIAD
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPSA
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OYODO
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 400 d 4-matic (238.323) coupe 330KM, 243kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 823/6D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 823/6D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  53,0
Wysokość [mm]:  190
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  10,8
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  16,0
Wysokość opakowania [cm]:  19,50
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 3188/11
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 3188/11
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  42,3
Wysokość 1 [mm]:  409,9
Długość 1 [mm]:  200,1
Długożć opakowania [cm]:  20,5
Szerokość opakowania [cm]:  4,70
Ciężar netto [g]:  287
Wysokość opakowania [cm]:  42,00
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 37 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 37 000P
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  631
Szerokość sieci [mm]:  504
Głębokość sieci [mm]:  21
Producent:  MAHLE
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Wylot - sr. [mm]:  22
Dolot - sr. [mm]:  22
Wysokość opakowania [cm]:  11,70
Ciężar netto [g]:  2815,0
Szerokość opakowania [cm]:  61,70
Długożć opakowania [cm]:  88,5
Do 100 dni na zwrot
891,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CI 665 000P
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CI 665 000P
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Materiał żeber chłodzących:  Aluminium
Producent:  MAHLE
Wylot - sr. [mm]:  67
Dolot - sr. [mm]:  65
Materiał zbiornika wody (chłodnica):  Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]:  225
Szerokość sieci [mm]:  176
Głębokość sieci [mm]:  80
Ciężar netto [g]:  3540,0
Do 100 dni na zwrot
922,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CIR 37 000S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
CIR 37 000S
Jednostka:
szt
Długość sieci [mm]:  631
Szerokość sieci [mm]:  504
Głębokość sieci [mm]:  21
Rodzaj chłodnicy:  Żebra chłodzące lutowane
Wylot - sr. [mm]:  22
Dolot - sr. [mm]:  22
Ciężar netto [g]:  2880,0
Szerokość opakowania [cm]:  58,00
Wysokość opakowania [cm]:  7,50
Długożć opakowania [cm]:  88,0
Do 100 dni na zwrot
979,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VE 32108 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
001 VE 32108 000
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Średnica zaworu [mm]:  28,45
Liczba rowków:  3
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Długość [mm]:  106,7
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Powierzchnia:  Chromowany
Do 100 dni na zwrot
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
001 VA 32107 000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
001 VA 32107 000
Materiał grzybka zaworu:  Stal chromowo-manganowo-niklowa
Średnica zaworu [mm]:  24,60
Liczba rowków:  3
Powierzchnia:  Chromowany
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Długość [mm]:  106,4
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6,00
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Materiał trzonka zaworu:  Stal chromowo-krzemowa
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze