Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GLYCO do Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) ELRING
Silnik BOSCH Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) BOSCH
Silnik FILTRON Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) CONTINENTAL CTAM
Silnik KOLBENSCHMIDT Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik KNECHT Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) KNECHT
Silnik MAHLE Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) MANN-FILTER
Silnik AE Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) AE
Silnik AJUSA Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) AKRON-MALÒ
Silnik EUROL Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) EUROL
Silnik FA1 Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) FA1
Silnik GLASER Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) GLASER
Silnik GLYCO Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) GOETZE ENGINE
Silnik HART Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) HART
Silnik IPSA Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) IPSA
Silnik JP GROUP Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) JP GROUP
Silnik OPTIMAL Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) OPTIMAL
Silnik PAYEN Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) PZL FILTERS
Silnik SOFIMA Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) SOFIMA
Silnik UFI Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) UFI
Silnik VICTOR REINZ Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Porsche 911 2.0 coupe 130KM, 96kW, benzyna (1963.01 - 1967.07) WIX FILTERS
Producent:GLYCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55-3280 SEMI
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLYCO
Kod:
55-3280 SEMI
Jednostka:
szt
Przetwarzanie:  Połowicznie
Numer komponentu:  55-3280
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GLYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
56-2698 SEMI
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLYCO
Kod:
56-2698 SEMI
Jednostka:
szt
Przetwarzanie:  Połowicznie
Numer komponentu:  56-2698
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze