Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) GATES
Silnik FILTRON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FILTRON
Silnik BOSCH Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CLEAN FILTERS
Silnik DENCKERMANN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DENCKERMANN
Silnik KNECHT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KNECHT
Silnik MAHLE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) AKRON-MALÒ
Silnik CASTROL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CASTROL
Silnik COMLINE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DT SPARE PARTS
Silnik EUROL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) EUROL
Silnik EUROREPAR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FLENNOR
Silnik FRAM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FRAM
Silnik HART Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HART
Silnik HC-CARGO Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) IJS GROUP
Silnik IPARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) IPARTS
Silnik JC PREMIUM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MAXGEAR
Silnik MISFAT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MISFAT
Silnik MOBILETRON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MOBILETRON
Silnik MOTUL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MOTUL
Silnik NPS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) NPS
Silnik OPTIBELT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) RAVENOL
Silnik SASIC Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SCT - MANNOL
Silnik SKF Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SKF
Silnik SOFIMA Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SOFIMA
Silnik SWAG Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SWAG
Silnik TRISCAN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) TRISCAN
Silnik UFI Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) UFI
Silnik VAICO Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) VAICO
Silnik VALVOLINE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) WIX FILTERS
Producent:EUROREPAR

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766180
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 225,00 zł
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766280
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x1
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2049,00 zł
1242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766080
Specyfikacja wg API:  SL
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Specyfikacja wg API:  CF
Specyfikacja wg API:  SN
Kolor:  Złoto-brązowy
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1657850780
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1657850780
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked x9
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E149230
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
E149230
Wysokość [mm]:  91
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Gwint wewnętrzny [cal]:  13/16"-16
Średnica zewnętrzna [mm]:  79
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635766380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635766380
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A1/B1
Specyfikacja wg ACEA:  A5/B5
Kolor:  Złoto-brązowy
Specyfikacja wg API:  SL
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-C
Zalecenie producenta oleju:  FORD WSS-M2C913-D
Zalecenie producenta oleju:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze