Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) GATES
Silnik FILTRON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FILTRON
Silnik BOSCH Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CLEAN FILTERS
Silnik DENCKERMANN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DENCKERMANN
Silnik KNECHT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KNECHT
Silnik MAHLE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) AKRON-MALÒ
Silnik CASTROL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CASTROL
Silnik COMLINE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DT SPARE PARTS
Silnik EUROL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) EUROL
Silnik EUROREPAR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FLENNOR
Silnik FRAM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FRAM
Silnik HART Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HART
Silnik HC-CARGO Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) IJS GROUP
Silnik IPARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) IPARTS
Silnik JC PREMIUM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MAXGEAR
Silnik MISFAT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MISFAT
Silnik MOBILETRON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MOBILETRON
Silnik MOTUL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MOTUL
Silnik NPS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) NPS
Silnik OPTIBELT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) RAVENOL
Silnik SASIC Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SCT - MANNOL
Silnik SKF Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SKF
Silnik SOFIMA Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SOFIMA
Silnik SWAG Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SWAG
Silnik TRISCAN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) TRISCAN
Silnik UFI Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) UFI
Silnik VAICO Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) VAICO
Silnik VALVOLINE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 237/1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 237/1
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  93,5
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Średnica [mm]:  75,0
Gwintowana złączka:  13/16"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  72,0
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  61,7
Moment dokrecenia [Nm]:  20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciężar netto [g]:  280,0
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Wysokość opakowania [cm]:  9,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze