Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRAM do Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) GATES
Silnik FILTRON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FILTRON
Silnik BOSCH Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) BOSCH
Silnik CHAMPION Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CLEAN FILTERS
Silnik DENCKERMANN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DENCKERMANN
Silnik KNECHT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KNECHT
Silnik MAHLE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) AKRON-MALÒ
Silnik CASTROL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CASTROL
Silnik COMLINE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DR!VE+
Silnik DT SPARE PARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) DT SPARE PARTS
Silnik EUROL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) EUROL
Silnik EUROREPAR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) EUROREPAR
Silnik FEBI BILSTEIN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FLENNOR
Silnik FRAM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) FRAM
Silnik HART Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HART
Silnik HC-CARGO Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HC-CARGO
Silnik HUTCHINSON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) IJS GROUP
Silnik IPARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) IPARTS
Silnik JC PREMIUM Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LIQUI MOLY Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MAXGEAR
Silnik MISFAT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MISFAT
Silnik MOBILETRON Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MOBILETRON
Silnik MOTUL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) MOTUL
Silnik NPS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) NPS
Silnik OPTIBELT Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) RAVENOL
Silnik SASIC Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SCT - MANNOL
Silnik SKF Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SKF
Silnik SOFIMA Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SOFIMA
Silnik SWAG Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) SWAG
Silnik TRISCAN Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) TRISCAN
Silnik UFI Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) UFI
Silnik VAICO Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) VAICO
Silnik VALVOLINE Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Rover 800 coupe 820 16V coupe 136KM, 100kW, benzyna (1997.07 - 1999.02) WIX FILTERS
Producent:FRAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAM
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PH4952
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAM
Kod:
PH4952
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Wymiar gwintu:  13/16"-16
Wysokość [mm]:  85
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze