Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło FERODO do Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) ATE
Sprzęgło K2 Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) K2
Sprzęgło BREMBO Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) VALEO
Sprzęgło TRW Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) VAICO
Sprzęgło LUK Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) LUK
Sprzęgło MOJE AUTO Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) MOJE AUTO
Sprzęgło FRENKIT Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) FRENKIT
Sprzęgło AISIN Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) AISIN
Sprzęgło ASHIKA Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) ASHIKA
Sprzęgło AUTOFREN SEINSA Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) AUTOFREN SEINSA
Sprzęgło BENDIX Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) BENDIX
Sprzęgło BLUE PRINT Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) BLUE PRINT
Sprzęgło DELPHI Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) DELPHI
Sprzęgło ELF Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) ELF
Sprzęgło ENEOS Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) ENEOS
Sprzęgło ERT Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) ERT
Sprzęgło EUROREPAR Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) EXEDY
Sprzęgło GIRLING Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) GIRLING
Sprzęgło GULF Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) GULF
Sprzęgło JAPANPARTS Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) JAPANPARTS
Sprzęgło JAPKO Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) JAPKO
Sprzęgło JURID Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) JURID
Sprzęgło KAWE Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) KAWE
Sprzęgło MEYLE Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) MEYLE
Sprzęgło NIPPARTS Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) NIPPARTS
Sprzęgło NK Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) NK
Sprzęgło NPS Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) NPS
Sprzęgło ORGANIKA Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) RAVENOL
Sprzęgło SEIM Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) SEIM
Sprzęgło TEXACO Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Mazda 323 III (BF) 1.5 i Turbo (BF5S) sedan 115KM, 85kW, benzyna (1985.08 - 1989.05) VALVOLINE
Producent:FERODO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FHC6096
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHC6096
Średnica [mm]:  19,05
Materiał:  Żeliwo
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze