Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LIQUI MOLY do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUCAS
Sprzęgło LUK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NK
Sprzęgło QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRW
Producent:LIQUI MOLY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000242
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000242
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg JASO:  1-A
Dopuszczenie przez producenta:  Allison C4
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron III H
Dopuszczenie przez producenta:  Ford Mercon V
Dopuszczenie przez producenta:  Honda ATFZ1 excl CVT
Dopuszczenie przez producenta:  Hyundai SP-II
Dopuszczenie przez producenta:  Hyundai SP-III
Dopuszczenie przez producenta:  Kia SP-II
Dopuszczenie przez producenta:  Kia SP-III
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda ATF M-III
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda ATF M-V
Dopuszczenie przez producenta:  Mitsubishi SP-II
Dopuszczenie przez producenta:  Mitsubishi SP-III
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan AT-Matic D
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan AT-Matic J
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan AT-Matic K
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota Type T-II
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota Type T-IV
Zalecenie producenta oleju:  Allison TES 295
Zalecenie producenta oleju:  BMW 7045 E
Zalecenie producenta oleju:  BMW 8072 B
Zalecenie producenta oleju:  BMW LA 2634
Zalecenie producenta oleju:  BMW LT 71141
Zalecenie producenta oleju:  Caterpillar TO-2
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler ATF +3
Zalecenie producenta oleju:  Chrysler ATF +4
Zalecenie producenta oleju:  Daimler NAG-1
Zalecenie producenta oleju:  JWS 3309 AisinWarner
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ V1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ Z1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Typ Z2
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.10
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.11
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.2
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.5
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.6
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.7
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.9
Zalecenie producenta oleju:  Subaru ATF
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97340
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 162
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 990
Zalecenie producenta oleju:  VW G 055 025
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02F
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 05L
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 117,00 zł
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000385
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000385
Jednostka:
szt
Dopuszczenie przez producenta:  Dexron II D
Dopuszczenie przez producenta:  MB-Freigabe 236.3
Zalecenie producenta oleju:  VW G 009 300
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P004508
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P004508
DIN / ISO:  ISO 4925 Class 6
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 3
Zalecenie producenta oleju:  Audi 501 14 TL 766-Z
Dopuszczenie przez producenta:  SAE J 1703/J 1704
Zalecenie producenta oleju:  Skoda 501 14 TL766-Z
Zalecenie producenta oleju:  GM Europe GMW 3356
Dopuszczenie przez producenta:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecenie producenta oleju:  VW 501 14 (TL 766-Z)
Zalecenie producenta oleju:  BMW QV 34 1
Zalecenie producenta oleju:  Seat 501 14 TL 766-Z
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze