Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło LUCAS do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SWAG
Sprzęgło SACHS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SACHS
Sprzęgło VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) VAICO
Sprzęgło A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło AISIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) AISIN
Sprzęgło BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło BREMBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) CIFAM
Sprzęgło EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) EUROL
Sprzęgło FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAST
Sprzęgło GIRLING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LPR
Sprzęgło LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUCAS
Sprzęgło LUK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) LUK
Sprzęgło MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) METELLI
Sprzęgło MOTUL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło NK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) NK
Sprzęgło QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło RYMEC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło SAMKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) SAMKO
Sprzęgło TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Sprzęgło TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Tourer Bus (B907) 316 CDI (907.731, 907.733, 907.735) Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) TRW
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LCSC0309
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LCSC0309
Liczba otworów mocujących wysprzęglika centralnego:  2
Otwór o śr[mm]:  36
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze