Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MINTEX do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie)

Sprzęgło ATE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło VAICO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło SWAG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) SWAG
Sprzęgło BENDIX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MINTEX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MINTEX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MBF4-0500B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MBF4-0500B
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Pojemność [litr]:  0,5
Rodzaj połączenia:  Butelka
Jednostka ilości:  Litr
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MINTEX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MBF4-1000B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MBF4-1000B
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Pojemność [litr]:  1,0
Rodzaj połączenia:  Butelka
Jednostka ilości:  Litr
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MINTEX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MBF4-5000B
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MBF4-5000B
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  SAE J 1704
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Pojemność [litr]:  5,0
Rodzaj połączenia:  Kanister
Jednostka ilości:  Litr
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Dopuszczenie przez producenta:  Mazda MN 120 C
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR3
Dopuszczenie przez producenta:  Nissan M5055 NR4
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Do 100 dni na zwrot
314,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze