Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło MOJE AUTO do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło ATE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ATE
Sprzęgło K2 Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TRW
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) HELLA PAGID
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Sprzęgło CASTROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) CASTROL
Sprzęgło VAICO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MOJE AUTO
Sprzęgło SWAG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) SWAG
Sprzęgło BENDIX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) GULF
Sprzęgło JURID Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) JURID
Sprzęgło MEYLE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TEXACO
Sprzęgło TOPRAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TOPRAN
Sprzęgło TOTAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 540KM, 397kW, benzyna (2010.06 - obecnie) VALVOLINE
Producent:MOJE AUTO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOJE AUTO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61-100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOJE AUTO
Kod:
61-100
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  DOT4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Ciężar [kg]:  0,59
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Zamarznięte sprzęgło, skrzynia biegów lub olej. Czy to możliwe? Jak sobie poradzić z problemem?

Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?

Zima potrafi zaskoczyć nie tylko drogowców. Również kierowcy, którzy niekoniecznie odpowiednio przygotowali się do tej pory roku, bywają nieprzyjemnie zaskakiwani przez swoje samochody. Chociażby zamarzającym nagle sprzęgłem czy skrzynią biegów. Czy można temu jakoś zapobiec?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze