Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło NEXUS do Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło FEBI BILSTEIN Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SWAG Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) SWAG
Sprzęgło AISIN Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) AISIN
Sprzęgło A.B.S. Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) A.B.S.
Sprzęgło BLUE PRINT Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło EUROL Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) EUROREPAR
Sprzęgło EXEDY Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło KAWE Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) KAWE
Sprzęgło LUK Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) LUK
Sprzęgło NEXUS Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) NEXUS
Sprzęgło SACHS Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) SACHS
Sprzęgło TRW Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) TRW
Sprzęgło VALEO Toyota RAV 4 IV (_A4_) 2.0 (ZSA42) SUV 143KM, 105kW, benzyna (2012.12 - obecnie) VALEO
Producent:NEXUS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NEXUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F12089NX
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NEXUS
Kod:
F12089NX
Średnica [mm]:  240
Ilość zębów:  23
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Głośne sprzęgło (hałasujące) - przyczyny i naprawa

Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?

Są takie momenty w życiu każdego kierowcy czy mechanika, kiedy niezbędne staje się założenie śmiesznej czapki w stylu Sherlocka Holmesa i przyjęcie roli prawdziwego detektywa. Konieczność taka pojawia się m. in. wówczas, kiedy sprzęgło w samochodzie zaczyna podejrzanie hałasować. Jeśli coś takiego pojawiło się również w Waszym aucie, załóżcie na głowę ten zabawy, kraciasty kapelusik, nabijcie dobrze fajkę i przygotujcie się na kawałek dobrej, detektywistyczne roboty.

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze