Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne KAWE do Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne KAWE Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) KAWE
Sprzęgło kompletne MECARM Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) MECARM
Sprzęgło kompletne NK Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne SBS Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) SBS
Sprzęgło kompletne STATIM Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) STATIM
Sprzęgło kompletne VALEO Audi 100 C3 sedan (443, 444) 2.0 D sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1982.08 - 1988.07) VALEO
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
953201
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
953201
Jednostka:
szt
Parametr:  M 228
Profil piasty:  20,5 x 24
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3125,00 zł
2083,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze