Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne VALEO do Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne LUK Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03) LUK
Sprzęgło kompletne AISIN Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03) AISIN
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne EXEDY Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03) EXEDY
Sprzęgło kompletne KAWE Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03) KAWE
Sprzęgło kompletne SACHS Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03) SACHS
Sprzęgło kompletne VALEO Audi A4 B8 (8K2) 2.7 TDI sedan 190KM, 140kW, olej napędowy (2007.11 - 2012.03) VALEO
Producent:VALEO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALEO
4.9 (122 ocen)
Kod produktu:
832078
niedostępny
4.9 (122 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALEO
Kod:
832078
Jednostka:
KPL
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Średnica zewnętrzna płyty dociskowej sprzęgła [mm]:  240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Ciężar [kg]:  8,05
Ciężar [kg]:  8,41
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2394,00 zł
1451,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze