Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne BORG & BECK do Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne LUK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) LUK
Sprzęgło kompletne AISIN Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) AISIN
Sprzęgło kompletne ASHIKA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) ASHIKA
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne COMLINE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) COMLINE
Sprzęgło kompletne EXEDY Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło kompletne HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło kompletne JAPANPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) JAPANPARTS
Sprzęgło kompletne JAPKO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) JAPKO
Sprzęgło kompletne JP GROUP Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) JP GROUP
Sprzęgło kompletne KAVO PARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) KAVO PARTS
Sprzęgło kompletne KAWE Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) KAWE
Sprzęgło kompletne KM GERMANY Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) KM GERMANY
Sprzęgło kompletne MAPA Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) MAPA
Sprzęgło kompletne MAXGEAR Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) MAXGEAR
Sprzęgło kompletne NEXUS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NEXUS
Sprzęgło kompletne NIPPARTS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NIPPARTS
Sprzęgło kompletne NK Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NK
Sprzęgło kompletne NPS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) NPS
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RYMEC Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) SACHS
Sprzęgło kompletne VALEO Chevrolet SPARK (M300) 1.0 liftback 68KM, 50kW, benzyna (2010.03 - obecnie) VALEO
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
HK2059
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
HK2059
Jednostka:
KPL
Profil piasty:  19.4 x 17.2
Średnica zewnętrzna [mm]:  185
Ilość części [-częściowy]:  3
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  185
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 694,00 zł
375,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze