Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne AISIN do Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne AISIN Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) AISIN
Sprzęgło kompletne LUK Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) LUK
Sprzęgło kompletne MAPA Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) MAPA
Sprzęgło kompletne NEXUS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) NEXUS
Sprzęgło kompletne NIPPARTS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) NIPPARTS
Sprzęgło kompletne NPS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) NPS
Sprzęgło kompletne OYODO Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) OYODO
Sprzęgło kompletne SACHS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) SACHS
Sprzęgło kompletne STATIM Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CVVT SUV 154KM, 113kW, benzyna (2014.11 - 2015.12) STATIM
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
KY-112
niedostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
KY-112
Jednostka:
KPL
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Średnica [mm]:  235
Ilość zębów:  20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1104,00 zł
631,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze