Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne HERTH+BUSS JAKOPARTS do Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne AISIN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) AISIN
Sprzęgło kompletne ASHIKA Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) ASHIKA
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne DENCKERMANN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) DENCKERMANN
Sprzęgło kompletne EXEDY Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) EXEDY
Sprzęgło kompletne HART Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) HART
Sprzęgło kompletne HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło kompletne JAPANPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) JAPANPARTS
Sprzęgło kompletne JAPKO Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) JAPKO
Sprzęgło kompletne KAVO PARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) KAVO PARTS
Sprzęgło kompletne KAWE Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) KAWE
Sprzęgło kompletne LUCAS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) LUCAS
Sprzęgło kompletne LUK Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) LUK
Sprzęgło kompletne MAXGEAR Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) MAXGEAR
Sprzęgło kompletne NIPPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) NIPPARTS
Sprzęgło kompletne NK Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) NK
Sprzęgło kompletne NPS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) NPS
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RAICAM Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) RAICAM
Sprzęgło kompletne RYMEC Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) SACHS
Sprzęgło kompletne SBS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) SBS
Producent:HERTH+BUSS JAKOPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS JAKOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J2003086
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Kod:
J2003086
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  22
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  225
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 970,00 zł
554,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze