Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne NPS do Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10)

Sprzęgło kompletne AISIN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) AISIN
Sprzęgło kompletne ASHIKA Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) ASHIKA
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne DENCKERMANN Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) DENCKERMANN
Sprzęgło kompletne EXEDY Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) EXEDY
Sprzęgło kompletne HART Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) HART
Sprzęgło kompletne HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło kompletne JAPANPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) JAPANPARTS
Sprzęgło kompletne JAPKO Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) JAPKO
Sprzęgło kompletne KAVO PARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) KAVO PARTS
Sprzęgło kompletne KAWE Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) KAWE
Sprzęgło kompletne LUCAS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) LUCAS
Sprzęgło kompletne LUK Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) LUK
Sprzęgło kompletne MAXGEAR Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) MAXGEAR
Sprzęgło kompletne NIPPARTS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) NIPPARTS
Sprzęgło kompletne NK Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) NK
Sprzęgło kompletne NPS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) NPS
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RAICAM Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) RAICAM
Sprzęgło kompletne RYMEC Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) SACHS
Sprzęgło kompletne SBS Mazda 626 III coupe (GD) 2.0 16V (GDEP) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1987.12 - 1990.10) SBS
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M200A09
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M200A09
Średnica zewnętrzna [mm]:  225
Średnica [mm]:  225
Ilość zębów:  22
Średnica otworu centrującego [mm]:  24
Średnica wewnętrzna [mm]:  148
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024? Na jakie ceny warto się przygotować?

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika?

Sprzęgło jest jednym z tych podzespołów samochodowych, który jedni wymieniają raz lub nie wymieniają go w ogóle przez całe życie samochodu, a inni robią to nawet kilkukrotnie. Ci drudzy zdecydowanie nie mogą być z tego faktu zadowoleni, gdyż wymiana sprzęgła to każdorazowo niemały koszt. Jaki dokładnie? Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze