Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne NPS do Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne AISIN Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) AISIN
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne EXEDY Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) EXEDY
Sprzęgło kompletne HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Sprzęgło kompletne LUCAS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) LUCAS
Sprzęgło kompletne NIPPARTS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) NIPPARTS
Sprzęgło kompletne NPS Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) NPS
Sprzęgło kompletne VALEO Mazda E Skrzynia (SR2) E2000 4WD Skrzynia 88KM, 65kW, benzyna (1988.01 - 1991.07) VALEO
Producent:NPS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M200A09
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M200A09
Średnica zewnętrzna [mm]:  225
Średnica [mm]:  225
Ilość zębów:  22
Średnica otworu centrującego [mm]:  24
Średnica wewnętrzna [mm]:  148
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M200A48
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M200A48
Średnica zewnętrzna [mm]:  225
Średnica [mm]:  225
Średnica otworu centrującego [mm]:  26,3
Ilość zębów:  23
Ilość części [-częściowy]:  3
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze