Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne AISIN do Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne AISIN Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) AISIN
Sprzęgło kompletne EXEDY Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło kompletne KAWE Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) KAWE
Sprzęgło kompletne LUK Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) LUK
Sprzęgło kompletne SACHS Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) SACHS
Sprzęgło kompletne VALEO Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2015.01 - obecnie) VALEO
Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
5.0 (6 ocen)
Kod produktu:
KO-047R
niedostępny
5.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
KO-047R
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Ilość zębów:  20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1746,00 zł
1058,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze