Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL do Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne KAWE Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08) KAWE
Sprzęgło kompletne LUK Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08) LUK
Sprzęgło kompletne NPS Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08) NPS
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne SACHS Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08) SACHS
Sprzęgło kompletne VALEO Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.0 CDTi (F68) liftback 184KM, 135kW, olej napędowy (2005.08 - 2008.08) VALEO
Producent:QUINTON HAZELL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
QKT4135AF
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QKT4135AF
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  240
Profil piasty:  26,2
Ilość zębów:  23
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Do 100 dni na zwrot
QUINTON HAZELL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
QKT4134AF
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QKT4134AF
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  240
Profil piasty:  26,2
Ilość zębów:  23
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez wysprzęglika centralnego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze