Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne LUK do Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne STATIM Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) STATIM
Sprzęgło kompletne AISIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) AISIN
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne COMLINE Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) COMLINE
Sprzęgło kompletne DENCKERMANN Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) DENCKERMANN
Sprzęgło kompletne EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) EUROREPAR
Sprzęgło kompletne EXEDY Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) EXEDY
Sprzęgło kompletne HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) HART
Sprzęgło kompletne JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) JP GROUP
Sprzęgło kompletne KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) KAMOKA
Sprzęgło kompletne KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) KAWE
Sprzęgło kompletne LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LUCAS
Sprzęgło kompletne LUK Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LUK
Sprzęgło kompletne MAPA Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MAPA
Sprzęgło kompletne MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MAPCO
Sprzęgło kompletne MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MAXGEAR
Sprzęgło kompletne MECARM Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MECARM
Sprzęgło kompletne NEXUS Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RAICAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) RAICAM
Sprzęgło kompletne RYMEC Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) RYMEC
Sprzęgło kompletne SBS Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) SBS
Sprzęgło kompletne VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) VALEO
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 103KM, 76kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) WESTLAKE
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
620 1150 00
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
620 1150 00
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 592,00 zł
320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230 ocen)
Kod produktu:
620 0153 06
dostępny
5.0 (230 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
620 0153 06
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 683,00 zł
369,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze