Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne MAPCO do Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Sprzęgło kompletne LUK Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) LUK
Sprzęgło kompletne AISIN Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) AISIN
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne COMLINE Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) COMLINE
Sprzęgło kompletne DENCKERMANN Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) DENCKERMANN
Sprzęgło kompletne EXEDY Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) EXEDY
Sprzęgło kompletne HART Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) HART
Sprzęgło kompletne IPARTS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) IPARTS
Sprzęgło kompletne JP GROUP Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) JP GROUP
Sprzęgło kompletne KAMOKA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) KAMOKA
Sprzęgło kompletne KAWE Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) KAWE
Sprzęgło kompletne KM GERMANY Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) KM GERMANY
Sprzęgło kompletne KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Sprzęgło kompletne LUCAS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) LUCAS
Sprzęgło kompletne MAPA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) MAPA
Sprzęgło kompletne MAPCO Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) MAPCO
Sprzęgło kompletne MAXGEAR Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) MAXGEAR
Sprzęgło kompletne MECARM Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) MECARM
Sprzęgło kompletne NEXUS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) NK
Sprzęgło kompletne NPS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) NPS
Sprzęgło kompletne NTY Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) NTY
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RYMEC Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS PERFORMANCE Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) SACHS PERFORMANCE
Sprzęgło kompletne SACHS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) SACHS
Sprzęgło kompletne SBS Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) SBS
Sprzęgło kompletne STATIM Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) STATIM
Sprzęgło kompletne VALEO Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) VALEO
Sprzęgło kompletne VIKA Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) VIKA
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Vw GOLF IV (1J1) 1.8 T GTI liftback 180KM, 132kW, benzyna (2001.08 - 2005.06) WESTLAKE
Producent:MAPCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10779
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
10779
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Ilość zębów:  23
Profil piasty:  21,8x24,2
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 599,00 zł
324,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10779/9
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
10779/9
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Ilość zębów:  23
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem oporowym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1404,00 zł
826,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10789
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
10789
Średnica 1 [mm]:  240
Średnica 2 [mm]:  240
Profil piasty:  24,2 x 21,8
Ilość zębów:  23
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez wysprzęglika centralnego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zamachowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Sprzęgło:  Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze