Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe Szczelinowy / perforowany do Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tarcze hamulcowe MAXGEAR Citroën XSARA Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MAXGEAR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Typ tarczy hamulcowej:Szczelinowy / perforowany

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.8 (23 ocen)
Kod produktu:
19-0696SPORT
niedostępny
4.8 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-0696SPORT
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Średnica zewnętrzna [mm]:  247
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  20,5
Średnica otworu centrującego [mm]:  66
Wysokość [mm]:  34
Ilość otworów:  4
Średnica otworu [mm]:  108
Powierzchnia:  Lakierowany
Minimalna grubość [mm]:  18,5
Typ tarczy hamulcowej:  Szczelinowy / perforowany
Oznaczenie kontrolne:  E190R-02 C0176/0635
Do 100 dni na zwrot
MAXGEAR
4.8 (23 ocen)
Kod produktu:
19-0700SPORT
niedostępny
4.8 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-0700SPORT
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Średnica zewnętrzna [mm]:  266
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  20,5
Średnica otworu centrującego [mm]:  66
Wysokość [mm]:  27,4
Ilość otworów:  4
Średnica otworu [mm]:  108
Powierzchnia:  Lakierowany
Minimalna grubość [mm]:  18,5
Typ tarczy hamulcowej:  Szczelinowy / perforowany
Oznaczenie kontrolne:  E1 90R 02C0185/0603
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe lite, nitowane i pływające. Różnice tarcz w samochodach sportowych i standardowych

Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów

To, jakie części zamienne wybieracie, naprawdę ma znaczenie. Możecie wybrać dobrze i cieszyć się bezproblemową jazdą przez długi czas lub kierować się wyłącznie ceną i liczyć z konsekwencjami tego wyboru. Przykład tarcz hamulcowych do topowych modeli BMW pokazuje, jakiego typu mogą to być konsekwencje.

czytaj więcej >
ATE PowerDisc tarcze hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?

Przyglądamy się z bliska tarczom hamulcowym ATE Power Disc. Jak ich budowa przekłada się na zapewniane przez nie efekty? Kto i w jaki sposób powinien ich używać? Z jakimi klockami najlepiej współpracują i jak powinniście podchodzić do opinii o tych właśnie tarczach?

czytaj więcej >
Parametry tarcz hamulcowych: średnica, grubość, rozstaw śrub, mocowanie, osadzenie

Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?

Zakup tarcz hamulcowych najczęściej polega na określeniu, w jakim modelu auta mają zostać zamontowane oraz czy powinny to być tarcze pełne, wentylowane, nacinane czy jeszcze inne. Bardzo często zupełnie zapominamy o wszystkich parametrach technicznych tarcz. Czy słusznie? Co możemy z tych właśnie parametrów wywnioskować?

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze