Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe Perforowany do Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 EcoBlue nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 75KM, 55kW, olej napędowy (2018.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tarcze hamulcowe ROTINGER Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 EcoBlue nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 75KM, 55kW, olej napędowy (2018.05 - obecnie) ROTINGER
Typ tarczy hamulcowej:Perforowany

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ROTINGER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RT 1958-GL T6
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROTINGER
Kod:
RT 1958-GL T6
Jednostka:
szt
Typ tarczy hamulcowej:  Perforowany
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Średnica zewnętrzna [mm]:  280
Średnica wewnętrzna [mm]:  148
Wysokość [mm]:  50,90
Wysokość [mm]:  50,9
Minimalna grubość [mm]:  9
Ilość otworów:  5
Wymiar gwintu:  13,70
Ciężar [kg]:  4,70
Średnica otworu [mm]:  107,95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 337,00 zł
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ROTINGER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RT 2960-GL T6
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ROTINGER
Kod:
RT 2960-GL T6
Jednostka:
szt
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowana wewnętrznie
Typ tarczy hamulcowej:  Perforowany
Średnica zewnętrzna [mm]:  300
Średnica wewnętrzna [mm]:  139,70
Średnica otworu centrującego [mm]:  63,50
Wysokość [mm]:  48,60
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
Minimalna grubość [mm]:  23
Ilość otworów:  5
Wymiar gwintu:  13,70
Ciężar [kg]:  8,20
Średnica otworu [mm]:  107,90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 471,00 zł
248,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe lite, nitowane i pływające. Różnice tarcz w samochodach sportowych i standardowych

Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów

To, jakie części zamienne wybieracie, naprawdę ma znaczenie. Możecie wybrać dobrze i cieszyć się bezproblemową jazdą przez długi czas lub kierować się wyłącznie ceną i liczyć z konsekwencjami tego wyboru. Przykład tarcz hamulcowych do topowych modeli BMW pokazuje, jakiego typu mogą to być konsekwencje.

czytaj więcej >
ATE PowerDisc tarcze hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?

Przyglądamy się z bliska tarczom hamulcowym ATE Power Disc. Jak ich budowa przekłada się na zapewniane przez nie efekty? Kto i w jaki sposób powinien ich używać? Z jakimi klockami najlepiej współpracują i jak powinniście podchodzić do opinii o tych właśnie tarczach?

czytaj więcej >
Parametry tarcz hamulcowych: średnica, grubość, rozstaw śrub, mocowanie, osadzenie

Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?

Zakup tarcz hamulcowych najczęściej polega na określeniu, w jakim modelu auta mają zostać zamontowane oraz czy powinny to być tarcze pełne, wentylowane, nacinane czy jeszcze inne. Bardzo często zupełnie zapominamy o wszystkich parametrach technicznych tarcz. Czy słusznie? Co możemy z tych właśnie parametrów wywnioskować?

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze