Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe Perforowany / wentylowany do Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Tarcze hamulcowe BREMBO Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.08 - obecnie) BREMBO
Tarcze hamulcowe JPN Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 TDCi nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 75KM, 55kW, olej napędowy (2015.08 - obecnie) JPN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Typ tarczy hamulcowej:Perforowany / wentylowany

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
4.9 (110 ocen)
Kod produktu:
09.C542.1X
dostępny
4.9 (110 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
09.C542.1X
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  49
Średnica zewnętrzna [mm]:  320
Typ tarczy hamulcowej:  Perforowany / wentylowany
Ilość otworów:  5
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
Średnica otworu centrującego [mm]:  64
Minimalna grubość [mm]:  23,5
Przetwarzanie:  Wysoko nawęglany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 664,00 zł
359,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30H0A34-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
30H0A34-JPN
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Typ tarczy hamulcowej:  Perforowany / wentylowany
Wysokość [mm]:  48,8
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  25
Minimalna grubość [mm]:  23,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  320
Ilość otworów:  5
Średnica otworu centrującego [mm]:  63,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Tarcze hamulcowe lite, nitowane i pływające. Różnice tarcz w samochodach sportowych i standardowych

Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów

To, jakie części zamienne wybieracie, naprawdę ma znaczenie. Możecie wybrać dobrze i cieszyć się bezproblemową jazdą przez długi czas lub kierować się wyłącznie ceną i liczyć z konsekwencjami tego wyboru. Przykład tarcz hamulcowych do topowych modeli BMW pokazuje, jakiego typu mogą to być konsekwencje.

czytaj więcej >
ATE PowerDisc tarcze hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Tarcze hamulcowe ATE Power Disc. Jaka jest charakterystyka tej serii tarcz hamulcowych?

Przyglądamy się z bliska tarczom hamulcowym ATE Power Disc. Jak ich budowa przekłada się na zapewniane przez nie efekty? Kto i w jaki sposób powinien ich używać? Z jakimi klockami najlepiej współpracują i jak powinniście podchodzić do opinii o tych właśnie tarczach?

czytaj więcej >
Parametry tarcz hamulcowych: średnica, grubość, rozstaw śrub, mocowanie, osadzenie

Jak należy odczytywać poszczególne parametry techniczne tarcz hamulcowych? Jakie mają znaczenie dla kupującego?

Zakup tarcz hamulcowych najczęściej polega na określeniu, w jakim modelu auta mają zostać zamontowane oraz czy powinny to być tarcze pełne, wentylowane, nacinane czy jeszcze inne. Bardzo często zupełnie zapominamy o wszystkich parametrach technicznych tarcz. Czy słusznie? Co możemy z tych właśnie parametrów wywnioskować?

czytaj więcej >
Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze